Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Деколи після придбання товару нам може не сподобатися його розмір, фасон, технічні характеристики, тому виникає питання як повернути або обміняти товар належної якості.

В Україні діє Закон «Про захист прав споживачів», де зазначено в яких випадках можливе повернення, обмін товару належної якості.

Права споживачів при придбанні непродовольчого товару належної якості:

  • обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням;
  • придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
  • здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;
  • розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

Строк обміну: протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.

Умова обміну (правила повернення товару):

  • якщо товар не використовувався;
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • збережено розрахунковий документ з датою продажу.

Важливо! Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України Про захист прав споживачів".

Права споживача при розірванні договору купівлі-продажу:

  • розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі;
  • гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору;
  • в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.